2003

Besøg nr. 41- Lørdag den 8 marts 2003

Far og Michael kører 06.30 fra Helsingør i en transporter.
Vi åbner huset for vinteren, rydder op på 1 salen, beslutter os for at renovere loftet på hele 1 salen, der skal laves en kip, alle brædder skal fjernes.
Vi henter 16 pakker Rockwool i trælasten i Vetlanda.
Vi køre hjem samme dag og ankommer til Helsingør klokken 17.00

Besøg nr. 42 - Torsdag den 20 marts 2003

Afgang klokken 17.00
Deltagere Peter Lagoni, Peter Berthelsen, Peter Slott, Trikker, Mathiesen, Michael Lagoni
Vi river hele loftet ned, Peter Berthelsen laver bål, der isoleres, laves undertag m.m.
Retur igen søndag den 24 marts
Vi spiser store røde bøffer, Argentinsk oksekød som Peter Slott har medbragt.

Besøg nr. 43

Michael og Carl kørte i Lasse´s lastbil. Mamette og Pede kørte i deres bil. De kørte op til huset for at læsse rockwool og gipsplader af til loftet i stuen.
De kørte hjem samme dag.

Besøg nr. 44 - 09.05.2003

Lubbe, Michael og Carl kørte op til hyltan i Palle´s lastbil for at aflevere yderligere materialer til loftet i stuen.

Besøg nr. - 45 Søndag d.11 maj 2003

Michael, Carl, August, Fie, Trikker, Michael M. og Peter B kørte til Sverige for at lave loft i stuen. Drengene arbejde rigtigt hårdt. Om tirsdagen kørte Michael M. og peter B hjem og onsdag aften kørte Michael, Carl, August og Fie også hjem, da Michael skulle til møde i vesterkopi. Trikker blev alene tilbage. Michael kommer tilbage igen i morgen.

Besøg nr. - 46 Torsdag d. 15.maj 2003

Michael kørte efter et langt møde tilbage til Hyltan for at arbejde videre på loftet sammen med Trikker.

Besøg nr.47 - Torsdag d. 12 juni 2003

Michael, Carl, August og Fie kørte op til Hyltan for at holde weekend med Sandie, Steen, Ingmar, Lulu, Ingrid, Mille, Peter, Fabbe og Adam.
Sandie, Steen og Ingmar ankom også torsdag klokken ca. 21.00. Vi spiste middag og hyggede.
Fredag kl. 17.00 ankom de andre.
Vi havde en dejlig weekend med god mad og hygge.
Vi tog alle hjem søndag kl. 10.00.

Besøg nr. 48 - Lørdag d. 23.august 2003

Vi er nu blevet gift d. 9 august 2003 og havde et rigtig dejligt bryllup. Vi tog på bryllups rejse til spanien i Pia meyendorff´s lejlighed men måtte tage hjem 1 uge før da der var ca. 51 C i solen. Alt for varmt for os alle 4.
Så i stedet tog vi til Hyltan for at afholde den sidste uges ferie.
Vi kørte af sted om lørdagen med en helt fuldt læsset trailer. Vi havde 3 dragkister, 1 cykel, mormors chartol, lpér, lamper, legetøj, billeder, stole, klapvogn, sengetøj m.m.
Vi har fået ommøbleret lidt rundt omkring i huset, været i Eksjø, på cafe i vetlanda (gode store muffins og cafe latte), været i ekernæssjø, været på konditori i eksjø, kørt tur gennem skede, været i jønkjøpings ikea.
Vi har fået restureret bagsiden af husetr, hvilket havde efterladt nogle gamle rådne bræder i græsset. Vi fik ryddet haven og huset op og kørte derefter med en propfyldt trailer på lossepladsen.
Torsdag kl. 19.00 ankomMamette, Pede, Connie, Palle, Kimse, Niels og Vibeke P.
Vi spiste dejlig middag i køkkenet og gik derefter op i stuen og fik kaffe og cognac.
Fredag efter morgenmaden kl. ca, 10.00 kørte vi hjem efter en dejlig ferie.

Besøg nr. 49 - Fredag d. 19 september 2003

Vi skal på en hyggelig weekend med Rikke, Eric, Haldan, Caroline, Bjarne, Cornelius og Veronica.
Rikke, Eric og Haldan kørte derop fredag morgen kl. ca. 09.30.
Michael, Carl, August, Fie, Caroline, Bjarne, Cornelius og Veronica ankom kl. 21.07 til en dejlig middag.
Lørdag stod vi op kl. ca. 07.00 og spiste morgenmad. Vi kørte derefter alle sammen ind til Eksjø. Vi gik en lille tur og gik så på ”Lennarts” konditori. Det er efterhånden ved at være en lille tradition at Michael og Jeg skal på ”Lennarts” til kage og kaffe med gratis påfyll. Bjarne og Caroline handlede ind til lørdagens middag. Da vi kom tilbage til huset spiste vi frokost. Efter lidt mad og øl sov næsten alle til middag. Om eftermiddagen tændte vi bål til stor glæde for Carl og Cornelius. Vi lavede snobrød og chokoladebananer på bålet. Om aftnen spiste vi igen en dejlig middag og gik senere op i stuen og fik kaffe og Bjarnes hjemmelavede pandekager. Skønt!!
Søndag var der morgenmad kl. 08.30. derefter kørte vi en tur til melbye badebro, hvor Carl og Cornelius kunne fiske med fiskenet. Fie og Bjarne mente at sommeren ikke var helt slut så de hoppede i vandet. Vandet var lidt koldt men det var dejligt bagefter.
Vi kørte tilbage til huset og spiste frokost. Derefter kørte Rikke, Eric, Haldan, Michael, Fie, Carl og August hjem. De andre tager 1 dag til i Hyltan.

Besøg nr. 50 - Torsdag d. 25 september 2003

Vi skal på en lidt forlænget weekend til Sverige med Merete, Peter, Rikke og Haldan.
Michael. Carl, August og Fie kører torsdag. De andre kommer kl. 12.00 fredag til frokost

Besøg nr. 51 Fredag d. 24 oktober 2003

Michael og Carl kørte en endags tur til Hyltan for at lukke for vandet. De kørte i sharan fra firmaet. De havde køkkenskab og stillads med.